loading...
ورزش3
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 21 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)
بر خلاف شايعات، مدير نايمخن علاقه اي به فروش عليرضا جهانبخش و کسب درآمد از ترانسفر او ندارد. [مدير نايمخن علاقه اي به فروش جهانبخش ندارد] به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش خبری در روزنامه های هلندی منتشر شد با این مضمون که نایمخن به دلیل مشکلات عدیده مالی قصد دارد تا علیرضا جهانبخش را به تیمی دیگر ترانسفر کند و از این راه درآمدی میلیون دلاری به جیب بزند. علیرضا جهانبخش اما در گفتگوی اختصاصی با " ورزش سه " در این مورد می گوید:« واقعیتش این بحث دو، سه هفته پیش وجود داشت اما به نتیجه نرسید. مسائل مالی برای نایمخن مهم است و یکی از راه های درآمدزایی در این تیم ، ترانسفر بازیکن به تیمهای مطرح است.این موضوع می توانست در مورد من هم صدق کند اما در آخرین صحبتی که با مدیر نایمخن داشتم او به من گفت که در تیم می مانی و به هیچ وجه از دستت نمی دهیم» جهانبخش صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« می دانم که نایمخن کمی مشکلات مالی دارد اما مدیر نایمخن از علاقه باشگاه برای نگه داشتن من خبر داد و تاکید کرد که هر چقدر هم مشکل مالی داشته باشند مرا از دست نمی دهند. چون معتقدند ماندن من می تواند برای کسب عنوان قهرمانی در ژوپیلرلیگ و صعود به لیگ برتر هلند مثمر ثمر باشد. » جهانبخش در ادامه می گوید:« مسئولان نایمخن به ماندنم تاکید دارند. البته از طرف هواداران هم از آنها درخواست شده که مرا از دست ندهند. به همین دلیل فکر می کنم تا پایان فصل در نایمخن می مانم، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد» جهانبخش در مورد پیشنهادهایش می گوید:« فصل نقل و انتقالات آغاز نشده و از هفته بعد استارت می خورد. تا وقتی که هلند بودم بحث خاصی پیرامون پیشنهادهایم مطرح نشد. الان هم که چند روزی است به ایران آمده ام و خبر جدیدی ندارم. همانطور که گفتم مدیران نایمخن تاکید دارند که بمانم و به همین دلیل فعلا روی انتقال به تیمی دیگر تمرکز نکرده ام» جهانبخش با حضور در جام ملتهای آسیا چند بازی نایمخن را از دست می دهد؟ او در جواب می گوید:« اولین بازی نایمخن در لیگ هلند 16 ژانویه است. فکر می کنم اگر خدا بخواهد و تیم ملی تا مرحله نهایی جام ملتها پیش برود من سه بازی نایمخن را از دست می دهم. »
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 3,081