loading...
ورزش3
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 22 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
کانديداي هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: به هيچ وجه به شهرام دبيري نگفتم به نفعم کنار بکشد. [قنبرزاده: از دبيري نخواستم کنار برود] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور قنبرزاده پس از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در رابطه با عدم انتخابش در انتخابات امروز مجمع برای یکی از اعضای هیأت رئیسه اعلام کرد انتخابات در دو دور برگزار شد. ابتدا من 23 رای و شهرام دبیری 22 رای آوردیم تا انتخابات به دور دوم کشیده شود. در دور دوم انتخابات هم دبیری با 2 رای بیشتر به عنوان عضو هیأت رئیسه انتخاب شد. او فردی متعهد و شریف است و جا دارد این انتخاب را تبریک بگویم و امیدوارم منشا خیر باشد. وی در مورد اینکه افشین دبیری اعلام کرده شما با شهرام دبیری تماس گرفتید و از او خواستید از انتخابات کنار بکشد، تصریح کرد: به هیچ وجه این موضوع درست نیست و می‌توانید از شهرام دبیری سؤال کنید. وی در مورد اینکه گفته می‌شود در جلسه‌ای خودمانی این موضوع را مطرح کرده است، عنوان کرد: قصد ندارم به این فضا وارد شوم. اتفاقا این مسئله برعکس است. بنده به جایی دعوت شدم که اصلا بحث کناره‌گیری مطرح نشد. من و دبیری دوستان مشترکی داریم که این عزیزان می‌گفتند با توجه به اینکه هدف ما مشترک است یک نفر کنار برود. اما هیچ اجباری در این مورد نبود. اینکه گفته‌اند من درخواست کناره‌گیری کردم را از خودشان بپرسید. قنبرزاده در پاسخ به این سؤال که خود دبیری این مسئله را عنوان کرده است،‌گفت:‌به هر حال افراد دیگری در جلسه بودند و می‌توانید نظر آنها را هم بپرسید. کاندیدای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با ابهامات مالی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بنده به اندازه کافی در این مورد صحبت کردم به دلیل اینکه سمت خاصی در هیأت رئیسه ندارم بهتر است در این مورد از رئیس فدراسیون فوتبال سؤال کنید. وی در پایان در مورد اینکه عده‌ای به حضور او در برنامه روز گذشته ورزش و مردم اعتراض کردند، گفت: چه کسی گفته این مسئله تخلف است. به هیچ وجه اعتراضی انجام نشد. من با اجازه علی کفاشیان در این برنامه حاضر شدم و اصلا چنین موردی در اساسنامه نیست.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 3,056