loading...
ورزش3
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
هافبک عراقي استقلال از غيبت در جام ملتهاي آسيا بسيار ناراحت است. [کرار: قلعه‌نويي گفت استقلال بدون تو تيم نيست!] به گزارش "ورزش سه"، غیبت کرار جاسم، هافبک توانمند عراقی تیم استقلال تهران در رقابت های جام ملت های آسیا 2015 چیزی نیست که بتوان به آسانی از آن گذشت. چرا مربی عراق "راضی شنیشل" او را دعوت نکرد و چه اتفاقاتی در ریاض و در جام خلیج فارس 22 برای او افتاد و بحران سابقش در ارتباط با مربی قبلی عراق "حکیم شاکر" چه بود؟ احساست از غیبت در جام ملت ها چیست؟ نمیدانم که این موضوع برایم عادی است یا سورپرایز شدم. من در تیم باشگاهیم استقلال بسیار خوب بازی کردم و در فصل حاضر یکی از ستارگان تیم و محبوب مربی ام بودم. علاوه بر این دو پیشنهاد عالی از کشورهای خلیج فارس داشتم که این ادعای مرا تایید می کند. اخبار موجود مبنی بر فسخ قراردادت با استقلال صحت دارد؟ اخباری اینچنینی که با هدف نابودی فوتبال من انتشار می یابد اصلا صحت ندارد. قرارداد من با استقلال به مدت دو فصل است و نه یک فصل. من از باشگاه خواستم که رضایت نامه مرا بدهد اما تماشاگران و مدیریت باشگاه از من صمیمانه خواستند که بمانم. امیر قلعه نوعی صراحتا به من گفت که استقلال بدون کرار تیم نیست. و اما تیم ملی؟ حقیقت این است که دفتر تیم ملی برای من بسته شد. الان تمرکز من بر موفقیت با استقلال است. من در سال 2007 به قله افتخارات ملی در آسیا رسیده ام. حقیقت این است که هیچکس در فدراسیون فوتبال عراق به مردم راست نمی گوید. نظرت درباره حکیم شاکر چیست؟ او یک مربی بزرگ با افتخارات بزرگ در عراق است و نتایجی درخشان از قبیل قهرمانی زیر 22 سال آسیا به دست آورده است. ما با او به مرحله نهایی جام خلیج فارس 21 رسیدیم و هیچگس نمیتواند منکر توانایی های او شود. در جام خلیج فارس چه اتفاقی افتاد؟ واقعیت این است که من سرباز تیم ملی بودم، چه یک دقیقه و چه با حضور کامل. اما من میخواهم جمله ای را با احترام تمام از حکیم شاکر نقل کنم که می گفت کدام مربی است که بازیکنی با خصوصیات عالی فنی را روی نیمکت بنشاند؟ امیر قلعه نوعی به من گفت که اگر از تو به عنوان بازیکن اصلی استفاده نمی شود نرو. اما من رفتم و اعتراضی هم به نیمکت نشینی ام نکردم. کاری که بازیکنان ایران برای آن داد و فریاد راه می اندازند. من همیشه در خدمت تیم ملی کشورم هستم. وی اضافه کرد: من هم اکنون در تعطیلات هستم و قراردادم را هم با استقلال فسخ نکرده ام و پس از پایان مرخصی به ایران باز می گردم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 3,067