loading...
ورزش3
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)
ابراهيم شکوري که زودتر از بقيه هم تيمي هايش در سايپا بحث رفتن احتمالي اش به پرسپوليس مطرح شد در اين تيم ماندگار شد در حالي که دو سايپايي به جمع سرخ پوشان پايتخت پيوستند. [شکوري: درخشان لطف داشت که مرا مي‌خواست] شکوری در مورد تعطیلات لیگ به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم هرچه هست برای همه تیم ها است مهم این است که ما باید بهترین استفاده را بکنیم و اینکه به ضرر مان است یا به نفعمان فکر کنم زیاد مهم نباشد. او در مورد منتفی شدن رفتنش به پرسپولیس ادامه داد: آقای درخشان لطف داستند و مرا می خواستند فکر کنم به باشگاه هم نامه زدند ولی باتوجه به صحبتی که با آقای جلالی انجام دادم قرار شد بمانم.چون باشگاه هم به من نیاز داشت و در پست من بازیکن نداشتیم همین که سایپا خانه خود من است ضمن اینکه آقای درخشان لطف داشت ولی با وجود مشکلاتی که برای باشگاه پرسپولیس و برای مدیریتشان پیش آمد آن ها هم زیاد پیگیری نکردند.من هم تشخیص دادم همینجا بمانم و تصمیم درستی هم گرفتم البته دوست داشتم به پرسپولیس برگردم ولی این جا هم شرایطش خوب است. هافبک نارنجی پوشان کرج در مورد برنامه شان برای نیم فصل دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: ما دو،سه تا از مهره های اصلی مان را از دست دادیم ولی جوانان خوبی داریم امیدوارم بتوانند خودشان را خوب نشان دهند و بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم. شکوری در پایان افزود: امیدوارم تیم ملی در بازی های جام ملت های آسیا موفق باشد چون نتیجه گرفتنشان به نفع فوتبال ما است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 3,070