loading...
ورزش3
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 75 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
هافبک تيم فوتبال ذوب آهن که مورد توجه باشگاه پرسپوليس قرار گرفته است، گفت: من در همه مصاحبه هايي که تاکنون انجام داده ام بر اين موضوع تاکيد کرده ام که من بازيکن ذوب آهن هستم و باشگاه در موردم تصميم مي گيرد ولي در پايان فصل بازيکن آزاد خواهم شد. [حدادي‌فر: تمرکزم روي ذوب آهن است] قاسم حدادی فر در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پیشنهاد پرسپولیس گفت: به هر حال از پرسپولیسی ها که مرا مورد توجه قرار داده اند متشکرم. من یک نیم فصل بسیار مهم با تیم ذوب آهن پیش رو دارم. آرزوی همه اصفهانی هاست که ما در پایان فصل جام حذفی را بالای سر ببریم و در حال حاضر همه تمرکزم بر روی ذوب آهن است و امیدوارم بتوانیم این جام را به اصفهان بیاوریم. وی ادامه داد: البته من در پایان فصل بازیکن آزاد می شوم و خودم می توانم در مورد آینده ام تصمیم بگیرم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 162
  • بازدید کلی : 3,049