loading...
ورزش3
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)
در مورد علي کريمي و جدايي اش از تيم‌ملي روايت هاي مختلفي مطرح شده که احتمالا موثق ترين آنها دلخوري او به دليل مساله ننشستن روي نيمکت در مسابقات ايران در جام ملت هاست. [روايت يک مقام مسوول از قهر علي کريمي] به گزارش "ورزش سه"، البته در این باره اخبار موثقی هم وجود دارد که نشان می‌ دهد عصبانیت کریمی در لحظه ای است که به او اعلام شده کلاس بلیت پروازش به استرالیا متفاوت با سایر اعضای کادرفنی است. در واقع بلیت ها دو بخشی شده و کریمی در زمره افرادی بوده که بلیتش کلاس پایین تری داشته است. امروز علی کفاشیان از عصبانیت کارلوس کی‌روش در این باره خبر داد و این احتمال وجود دارد کریمی مثل مهدی رحمتی برای همیشه از فهرست کادرفنی تیم‌ملی خارج شود. اما گمانه دیگری در این زمینه هم وجود دارد و آن به احتمال اختلاف بین نکونام و علی کریمی برمی گردد، اما یکی از مقامات وزارت ورزش در این زمینه توضیحات جالبی به "ورزش سه" می‌ دهد. او می‌ گوید: در روزی که وزیر ورزش به اردوی تیم‌ملی رفت، علی کریمی در جمع ملی‌پوشان حضور فعالی داشت و به درخواست وزیر ورزش درباره شرایط تیم‌ملی صحبت کرد و از وزیر خواست به تیم‌ملی توجه بیشتری بشود. او به موضوع لباس ها، پرداخت نشدن پاداش ها و البته مساله سربازی بازیکنانی مثل پولادی و رفیعی اشاره کرد و از وزیر خواست در این زمینه به فدراسیون فوتبال کمک کند. اما نکته جالب آنجا بوده که وقتی وزیر در ابتدای جلسه از علی کریمی می‌ خواهد در این زمینه حرف بزند، او با انگشت جواد نکونام را نشان می دهد و می‌ گوید؛ اول کاپیتان تیم‌ملی ... که این مساله نشان می‌ دهد کریمی احترام خاصی برای نکونام قائل است. او زمانی حاضر به صحبت شده که وزیر دوباره به عنوان افتخار ورزش ایران و اسطوره فوتبال از او نظر می‌ پرسد. کریمی تا این لحظه درباره خداحافظی اش هیچ اظهارنظری نکرده است.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 9 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس در صورت دريافت رضايتنامه از اين باشگاه راهي پديده خراسان خواهد شد. [اخبار کوتاه از تيم پديده مشهد] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رضا نورمحمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.این بازیکن که پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس شنیده می‌شد امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا رضایتنامه‌اش را از این باشگاه بگیرد تا بتواند راهی تیم دیگری شود. درباره آینده فوتبالی رضا نورمحمدی گفته می‌شود که این بازیکن به پدیده خراسان خواهد پیوست تا بعد از حقیقی دومین بازیکن پرسپولیس باشد که راهی پدیده می‌شود. خبر دیگر از باشگاه پدیده اینکه در حالی‌که قرار بود تمرینات این تیم از امروز آغاز شود اما تمرینات این تیم از فردا در مشهد استارت می‌خورد و سپس بازیکنان پدیده برای برپایی اردوی 10 روزه در جزیره کیش 10 دی راهی این جزیره خواهند شد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 7 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
اداره نظام وظيفه با وجود مخالفت هاي سفت و سخت در نهايت با حضور دو بازيکن سرباز در ترکيب تيم‌ملي موافقت کرد. [پولادي و رفيعي در جام ملت هاي آسيا] به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با رسانه ها خبر از رفع مشکل موقت 4 بازیکن سرباز برای حضور در تیم‌ملی داد. شاخص ترین این بازیکنان مهرداد پولادی دفاع چپ تیم‌ملی در جام‌جهانی و سروش رفیعی هافبک جوان و مستعد فولاد هستند که کی‌روش برای جام ملت ها روی هر دوی این اسامی حساب باز کرده بود. اداره نظام وظیفه که دیروز مخالفت سفت و سختی را با این موضوع (شفاهاً) انجام داده بود، در نهایت تصمیمی به نفع فوتبال گرفت و رضایت داد تا این بازیکنان به جمع ملی‌پوشان اضافه شوند. این دو بازیکن با حضور در اردوی تیم‌ملی در استرالیا ترکیب را کامل خواهند کرد. این یک پیروزی بزرگ برای کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال پیش از حضور در جام ملت های آسیاست و او حالا با ترکیب بهتری به مصاف حریفان خواهد رفت. با اضافه شدن پولادی و رفیعی بازیکنانی که در انتظار بازگشت به جمع نفرات تیم‌ملی بودند، کارشان با جام ملت ها آسیا و تیم‌ملی پایان یافت. همچنین شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی نیز مجوز بازی را دریافت کرده اند و در صورت صلاحدید کادر فنی می توانند تیم ملی را در جام ملت ها همراهی کنند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
با حضور رضا عنايتي در جمع آبي‌پوشان، جدايي محمد قاضي از اين باشگاه قوت گرفته است. [محمد قاضي و احتمال جدايي از استقلال] به گزارش "ورزش سه"، قاضی که از این انتقال چندان راضی نیست از پرسپولیس و فولاد پیشنهاد دارد و در حال حاضر در دفتر افشارزاده به سر می‌ برد تا احتمالا برای جدایی به توافق نهایی برسد. استقلال برای خط حمله سجاد شهباززاده، آرش برهانی، میلاد سلیمان فلاح و رضا عنایتی را دارد و به نظر می‌ رسد قلعه‌نویی نسبت به جدایی این بازیکن چندان حساس نیست. تکلیف قاضی تا ساعتی دیگر مشخص خواهد شد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
محسن مسلمان با رقمي در حدود 550 ميليون تومان پيراهن استقلال را به تن کرد. [مسلمان 550 ميليون تومان آب خورد] به گزارش "ورزش سه"، این هافبک سابق ذوب‌آهن و پرسپولیس که برای سومین بار از این باشگاه اصفهانی جدا می‌ شود برای حضور در استقلال مبلغ 550 میلیون روی دست آبی‌پوشان خرج گذاشت که برای استخدام بازیکنی در سطح او رقم قابل قبولی است. امیر قلعه‌نویی قصد دارد ترکیب خط میانی خود را با حضور بازیکنانی مثل مسلمان، کرار و هلمکه بهتر کند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 17 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
به نظر مي رسد که پيراهن هاي بارسلونا در فصل 2016-2017، عجيب و غريبتر و جنجالي تر از پيراهن هاي اين تيم در فصل آينده باشد. به گزارش "ورزش سه"، موندودپورتیوو امروز فاش ساخت که کمپانی نایکی، برای پیراهن های بارسا در فصل 2016-2017، یک طرح عجیب را به مدیران این باشگاه پیشنهاد داده و در صورتیکه در نشست مدیران بارسا در ماه ژانویه، این طرح تصویب شود، پیراهن بارسلونا در فصل 2016-2017 به شکل زیر خواهد بود. موندودپورتیوو از این پیراهن به عنوان پیراهنی متناسب برای کودکان یاد کرده است که جنجالی تر از پیراهن های فصل بعد بارسا خواهد بود. در پیراهن فصل بعد بارسلونا، راه های آبی و اناری افقی را به جای عمودی شاهد خواهیم بود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس به دليل شکايت باشگاه نساجي ديگر حق بازي ندارد. [مهاجم پرسپوليس حق بازي ندارد] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد عباس‌زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با شکایت باشگاه نساجی مازندران تا زمانی که طلب این باشگاه را پرداخت نکند نمی‌تواند برای پرسپولیس و هیچ باشگاه دیگری بازی کند. صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: بابت انتقال عباس‌زاده به پرسپولیس 250 میلیون تومان طلبکار بودیم که به کمیته انضباطی شکایت کردیم و اکنون این حکم را از کمیته انضباطی گرفته‌ایم.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
در جلسه امروز هيئت مديره استقلال قرار بر اين شد تا ذي‌حساب باشگاه با فرصت دوباره از سازمان خصوصي‌سازي صورت‌هاي مالي را بررسي کند. [فرصت دوباره استقلال از سازمان خصوصي‌سازي] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شرکت داشت و عمده بحث امروز جلسه مدیران استقلال درباره گزارش صورت‌های مالی باشگاه در فصل گذشته بود که دو هفته قبل به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شده بود. با توجه به اینکه در این گزارش که از برخی از بندهای صورت‌های مالی توضیحاتی از سوی هیئت مدیره استقلال به دلیل نامشخص بودن آن درج شده بود قرار بر این شد تا با توجه به اصل 44 قانون اساسی ماده 17 تبصره 1 و 2 که به صراحت می‌گوید هیئت مدیره در خصوص کفایت و صحت اطلاعات صورت‌‌های مالی مسئولیت مستقیم دارد ذی‌حساب باشگاه با فرصت دوباره‌ای که از سازمان خصوصی‌سازی خواهد گرفت صورت‌های مالی را بررسی بیشتری کند و سپس پس از تأیید شدن صورت‌های مالی و امضای آن توسط هیئت مدیره استقلال بار دیگر به سازمان خصوصی‌سازی ارسال شود. گفتنی است سازمان خصوصی‌سازی به دنبال خصوصی‌ کردن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تا پایان سال جاری است.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
مديرعامل باشگاه نساجي مازندران گفت: عباس‌زاده يا بايد براي ما بازي مي‌کرد يا طلب 250 ميليون توماني ما را مي‌داد. [عباس‌زاده بايد 250 ميليون تومان به نساجي بدهد] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، صادق درودگر در مورد شکایت از محمد عباس‌زاده به کمیته انضباطی گفت: باشگاه نساجی هیچ مشکل و اختلافی با باشگاه پرسپولیس ندارد. ما روابط بسیار حسنه‌ای با هم داریم، اما محمد عباس‌زاده بازیکن پرسپولیس بازیکن تیم نساجی است و بابت انتقال باید 250 میلیون تومان به ما پرداخت می‌کرد. وی ادامه داد: ابتدا باعباس‌زاده مذاکره کردیم تا بیاید و برای نساجی بازی کند، اما او گفت که به هیچ عنوان حاضر نیست دیگر برای نساجی توپ بزند و چون گذشته‌اش را فراموش کرد و حرف‌هایی زد که به نظر من دیگر جایی در نساجی ندارد. درودگر تصریح کرد: به همین خاطر ما از این بازیکن به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ایم و کمیته انضباطی به ما رأی خواهد داد که محمد عباس‌زاده تا پایان فصل حق بازی برای پرسپولیس را ندارد مگر آنکه طلب 250 میلیون تومانی ما پرداخت شود و اگر عباس‌زاده از پرسپولیس به باشگاه دیگری برود، در آن صورت هم حق بازی ندارد مگر آنکه تسویه حساب دو باشگاه پرسپولیس و نساجی را در مورد عباس‌زاده دریافت کند. من با طاهری مسئول باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرده‌ام و این مسائل را با او هم در میان گذاشته‌ام
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
سرمربي تيم فوتبال فولاد به دنبال بازيکني از پارسه تهران است و قرار است نماينده فولادي‌ها در اين باشگاه تهراني حاضر شود تا مذاکرات انجام شود. [اسکوچيچ به دنبال بازيکن پارسه] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ به دنبال پیمان میری بازیکن تیم فوتبال پارسه تهران است. مسئولان پارسه اعلام کرده‌اند برای رضایت او باید فولادی‌ها در این باشگاه حاضر شوند و مذاکراتی انجام دهند، به همین دلیل قرار است نماینده خوزستانی‌ها به تهران بیاید و صحبت‌های لازم را انجام دهد. همچنین شنیده می شود نفت تهران دیگر مشتری پیمان میری می‌باشد. همچنین خبر دیگر از فولاد اینکه وضعیت سروش سعیدی و سروش رفیعی دو بازیکن این تیم که با مشکل کارت معافیت سربازی روبرو شده بودند هنوز بلاتکلیف است و وضعیتشان مشخص نیست.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
محمد قاضي مهاجم جدايي طلب استقلالي ها در يک قدمي حضور در پرسپوليس قرار دارد. [محمد قاضي در راه پرسپوليس] به گزارش "ورزش سه"، قاضی که دو فصل پیش به واسطه اتفاقاتی که بین او و علی دایی رخ داد، از این تیم جدا شد. به استقلال رفت و بازی های خوبی را نیز از خود به نمایش گذاشت. حال با توجه به جذب چند مهاجم توسط قلعه‌نویی در استقلال او در فکر جدایی از این تیم است. قاضی ظهر امروز برای پیگیری مطالباتش و جدایی از استقلال راهی این باشگاه شد اما به دلیل برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال موفق به دیدار با افشارزاده نشد. گفتنی است که قاضی مطالبات زیادی از آبی‌پوشان تهرانی دارد. در همین ارتباط شنیده می‌ شود که او با پیشنهاد پرسپولیسی ها به عنوان بازیکن آزاد مواجه شده و قرار است طی امروز یا فردا مذاکرات نهایی اش را با درخشان و طاهری مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس انجام دهد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 5 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
کاپيتان پرسپوليس ساعاتي قبل در محل باشگاه حاضر شد تا با طاهري مديراجرايي اين باشگاه گفت‌وگو کند. [محمد نوري هم از پرسپوليس مي‌رود؟] به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری کاپیتان سرخپوشان که با اقدام عجیب کی‌روش از لیست تیم‌ملی کنار گذاشته شد، پس از خط خوردن از تیم‌ملی، هنوز در تمرینات پرسپولیس حاضر نشده است. موضوعی که شائبه جدایی او را از این تیم افزایش داده است. نوری که هنوز مطالبات زیادی از فصل گذشته اش باقی مانده و هم اکنون با دو پیشنهاد بالای تیم های خارجی مواجه شده، صبح امروز راهی باشگاه پرسپولیس شد تا در مورد مطالبات فصل گذشته اش با طاهری گفت‌وگو کند. طاهری نیز که هنوز نتوانسته منبع مالی مناسبی برای باشگاه پیدا کند، همچون نورمحمدی به نوری هم وعده داد که ظرف چند روز آینده مشکل او را حل خواهد کرد. این در حالی است که نزدیکان نوری حکایت می‌ کنند که یک باشگاه قطری مبلغ 2 و نیم میلیارد تومان را برای حضور او در این تیم پیشنهاد داده و نوری نیز فعلا پاسخی به این پیشنهاد نداده است. در همین ارتباط این گمانه زنی وجود دارد که اگر باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود در قبال نوری عمل نکرده و مطالبات فصل قبل او را پرداخت نکند، این احتمال وجود دارد که کاپیتان پرسپولیس نیز همچون رضا حقیقی و نیلسون به دلیل مطالباتی که از باشگاه دارند، پرسپولیس را ترک کند. گفتنی است که نوری این روزها سکوت اختیار کرده و جدایی اش از پرسپولیس را نه تایید می‌ کند نه تکذیب.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
باشگاه اوساسونا هنوز در مورد مهاجم ايراني اش به نتيجه قطعي نرسيده است. [انصاري‌فرد انتظارات ما را برآورده نکرده است] به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد که در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا، نتوانست آنطور که انتظار می رفت، عملکرد خوبی در اوساسونا داشته باشد، یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی او از این تیم اسپانیایی به گوش می رسد و این احتمال وجود دارد که اوساسونا با مهاجم ایرانی اش قطع همکاری کند. آخرین اخبار در مورد وضعیت کریم را باید از قول مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا خواند. به نوشته سایت noticiasdenavarra، واسیلجویچ درباره انصاری فرد گفته: در مورد کریم باید بگویم که او نتوانست انتظارات را برآورده کند و خودش را به کادر فنی تیم اثبات نکرد. در مورد این بازیکن باید به این نتیجه برسیم که آیا می شود باز هم به او زمان داد و برایش صبر کرد یا اینکه باید تصمیم دیگری در موردش گرفت"
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 17 یکشنبه 07 دی 1393 نظرات (0)
در حالي که مديربرنامه هاي نيلسون تا همين چند روز قبل از جدايي قطعي اين بازيکن به واسطه عدم دريافت مطالباتش خبر مي‌ داد، حال که اين اتفاق رخ داده او در اظهارنظري جالب از علاقه وافر نيلسون براي ادامه همکاري با پرسپوليس خبر داده است. [چرا درخشان سوشا را انتخاب کرد؟] به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه های انتقادآمیز و اعتراضی نیلسون متعلق به امروز و دیروز نیست. مصاحبه های منتسب به نیلسون هفته ها و ماه هاست که در برخی رسانه ها منتشر می‌ شود. پس از جدایی علی دایی و حضور حمید درخشان در پرسپولیس نیلسون که همواره یکی از بازیکنان حرفه ای و کم حاشیه پرسپولیس محسوب می‌ شد، به یکباره روند مصاحبه هایش تغییر کرد و گاها اظهارنظرهای تندی را علیه پرسپولیس و کادرفنی این تیم مطرح می‌ کرد. آن هم در حالی که گفت‌وگو با خود نیلسون با زبان انگلیسی دست و پا شکسته نتیجه کاملا متفاوت داشت و در اکثر موارد این دروازه‌بان برزیلی از وضعیت فعلی اش در پرسپولیس ابراز رضایت می‌ کرد. طی دو هفته گذشته روند مصاحبه های نیلسون اوج گرفت، اظهارنظرهای شبیه اینکه از بین او و سوشا مکانی یک نفر باید برود و حضور توامان آنها در یک تیم اشتباه بزرگ محسوب می‌شود، در چند نوبت در برخی رسانه ها و روزنامه های ورزشی منتشر شد. آن هم در حالی که خود نیلسون در گفت‌وگو با کادرفنی پرسپولیس و حتی برخی رسانه ها با زبان انگلیسی از وضعیتش در پرسپولیس چندان هم ناراضی به نظر نمی‌ رسید. اوج مصاحبه های منتشر شده از نیلسون چند روز قبل انجام شد که مدیربرنامه هایش صراحتا اعلام کرد؛ اگر طلب فصل گذشته این بازیکن پرداخت نشود، نیلسون از برزیل برنخواهد گشت. دو روز بعد از این مصاحبه بود که محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس طی اظهارنظری در رسانه ها اعلام کرد که باشگاه در حال حاضر نمی‌ تواند پول مورد نظر نیلسون را بپردازد. همین اظهارنظر نشان می‌ داد که این دروازه‌بان و پرسپولیس بعید است بتوانند با توجه به پافشاری نیلسون برای مطالبات فصل گذشته اش به توافق برسند. در نهایت هم وقتی نیلسون و مدیربرنامه هایش هیچ نرمشی برای توافق دوباره با پرسپولیس از خود نشان ندادند، حمید درخشان تصمیم گرفت از بین این دروازه‌بان 40 ساله و سوشا مکانی یک نفر را انتخاب کند. شاید اگر نیلسون آمادگی فصل گذشته اش را داشت و همانند فصل قبل مدافعانی چون مهرداد پولادی، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و محسن بنگر خط دفاعی 4 نفره پرسپولیس را مقابل خود می‌ دید، حمید درخشان بی هیچ تردیدی برای ادامه همکاری با نیلسون اصرار بیشتری می‌ کرد. اما نگاهی دوباره به عملکرد این دروازه‌بان برزیلی در طول فصل جاری نشان می‌ دهد که او فاصله فنی دست نیافتنی با سوشا مکانی ندارد و از آنجایی که سوشا دروازه‌بان جوانی است که می‌ تواند در پرسپولیس بار دیگر به روزهای اوج بازگردد، درخشان از بین دو نفر تصمیم گرفت نیلسون را به خانه اش بفرستد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مهاجم جديد استقلال گفت که با حضورش در استقلال ياد روزهاي جواني اش افتاده است. رضا عنايتي روز گذشته بعد از 5 سال دوري دوباره به استقلال برگشت تا حالا خيلي ها ياد زوج موفق عنايتي در کنار آرش برهاني بيافتند. [عنايتي: در استقلال از فوتبال خداحافظي مي‌کنم] عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: با حضور در استقلال یاد روزهای جوانی ام افتادم. نمی‌ دانید چقدر خوشحالم که دوباره به تیم محبوبم برگشته ام. انرژی گرفته ام که تصورش را هم نمی‌ توانید بکنید. امیدوارم که بتوانم در استقلال مفید باشم و کمی از مشکلات این تیم را حل کنم. او در مورد مدت قراردادش با استقلال هم گفت: من قرارداد یک و نیم ساله با استقلال بسته ام اما در این باره که چه زمانی با این تیم ادامه بدهم کادرفنی تصمیم می‌ گیرد. تا هر وقت که فکر کنم برای استقلال مفید هستم بازی خواهم کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از پایان قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌ کند یا نه هم گفت: واقعیت این است که هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام. تا هر وقت که احساس کنم می‌ توانم بازی کنم برای استقلال بازی می‌ کنم و خیلی برایم مدت و زمان مهم نیست. چیزی که واضح است این است که حالا که به تیم محبوبم برگشته ام می‌خواهم قطعا با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. او در مورد مبلغ قراردادش هم گفت: اصلا برای من مسائل مالی مهم نیست. در استقلال چیزهای خوشحال کننده بیشتری وجود دارد و به همین دلیل من اصلا به مسائل مالی فکر هم نمی‌ کنم. همین که به تیم محبوبم برگشته ام برایم میلیاردها ارزش دارد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
سوشا مکاني که ادعا کرده در نيم فصل دوم شرايط خود را در اين تيم تغيير خواهد داد، اولين تغيير را در چهره‌اش ايجاد کرد. به گزارش "ورزش سه"، سوشا مکانی، دروازه‌بان پرسپولیس امروز در شرایطی در تمرین تیمش حاضر شد که محاسن و موهای خود را کاملا کوتاه کرده بود و از چهره هفته های اخیر خوب حسابی فاصله گرفت. باید دید این تغییرات در نوع عملکرد او در شروع نیم فصل دوم لیگ هم ایجاد خواهد شد یا...
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
وزير ورزش و جوانان قول داد مشکل خدمت سربازي چند بازيکن تيم ملي فوتبال را در رايزني مجدد با مسئولان ستاد کل نيروهاي مسلح پيگيري کند. [درخواست وزارت ورزش از سرلشکر فيروزآبادي] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی، ظهر امروز در بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال که خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا آماده می کند، ابراز امیدواری کرد که با حسن نظر و همکاری مسئولان محترم نیروهای مسلح، مشکل چند ملی پوش مشمول حل شود. پیش از این هم، در تاریخ 23 آذر ماه، وزارت ورزش و جوانان در نامه ای به سرلشگر دکتر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، پیشنهاد داده بود، چنانچه صلاح می دانند به چند بازیکن مورد نظر کادر فنی تیم ملی اجازه دهند که این تیم را تنها در جام ملتهای آسیا همراهی کنند. دکتر گودرزی، ظهر امروز در جمع بازیکنان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مسئولان محترم نیروهای مسلح، تصمیمات به گونه ای گرفته شود که این تیم با تمام توان به مصاف حریفان برود. اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز جمعه با 21 بازیکن آغاز شده اما قرار است 2 بازیکن دیگر هم به این فهرست اضافه شوند. تیم ایران در مرحله نهایی شانزدهمین دوره جام ملتهای آسیا در استرالیا، روزهای 21، 25 و 29 دی ماه، به ترتیب با بحرین، قطر و امارات متحده عربی بازی خواهد کرد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
احمد مهدي زاده بازيکن صبا بعد از فسخ قرارداد با اين باشگاه با فولاد خوزستان به توافق رسيد. [مهدي زاده دوباره شاگرد اسکوچيچ شد] به گزارش "ورزش سه"، احمد مهدی زاده بازیکن فصل پیش ملوان با توافقی که با باشگاه فولاد انجام داد ، بار دیگر شاگرد دراگان اسکوچیچ خواهد شد. او با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت با صبا فسخ کرد و راهی اهواز می شود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
ديويد سوليوان، مالک سابق باشگاه بيرمنگام، ادعا کرد که کريس رونالدو، ستاره فعلي رئال، پيش از ‏پيوستن به منچستريونايتد، در آستانه پيوستن به بيرمنگام بود.‏ [مالک سابق بيرمنگام:رونالدو را تقريبا خريده بوديم!] به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال 2003 از اسپورتنیگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در 5 ‏سال حضور در این باشگاه، به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شد اما اکنون سولیوان ادعا کرد که مقصد این ‏ستاره پرتغالی در جزیره می توانست باشگاه دیگری باشد.‏ او به خبرنگاران گفت:" قبل از اینکه رونالدو به منچستریونایتد برود، ما پیشنهادی 8 میلیون یورویی به او ‏داریم اما او منچستریونایتد را ترجیح داد. در حالی که انتقال او تقریبا انجام شده بود. وقتی او به ‏منچستریونایتد رفت، ما تردیدهای زیادی در مورد توانایی او داشتیم. او ستاره ای که حالا هست، نبود."‏ رونالدو که سال گذشته هم برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شد، یکی از نامزدهای اصلی کسب توپ ‏طلای سال 2014 نیز هست.‏
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مدافع سايپا گفت در صورتي که اتفاق خاصي رخ ندهد در يکي دو روز آينده پرسپوليسي خواهد شد. [حاتمي‌: يکي دو روز آينده پرسپوليسي مي‌شوم] به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، بابک حاتمی در خصوص آخرین وضعیت انتقالش به باشگاه پرسپولیس گفت: مدیربرنامه‌هایم امروز (شنبه) برای پیگیری آخرین وضعیتم به باشگاه پرسپولیس رفت و مسئولان این باشگاه به وی گفتند به طور جدی پیگیر جذب حاتمی هستیم. وی ادامه داد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید کار انتقالم به باشگاه پرسپولیس در یکی دو روز آینده نهایی خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به اندازه حمید درخشان به جذب مدافع راست سایپا اصرار ندارند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 17 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
آندرانيک تيموريان هافبک ملي پوش استقلال وارد تبريز شد . [فوري: آندو با کاپشن قرمز در فرودگاه تبريز] به گزارش "ورزش سه"، تیموریان ساعتی پیش در فردوگاه تبریز با کاپشن قرمز مشاهده شده است . او امشب قرارداد خود را با تراکتور سازی تیم قرمزپوش و پرهوادار تبریز ثبت خواهد کرد .
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مربي تيم آلومينيوم هرمزگان اعتقاد دارد که تيمش شايستگي حضور در جمع سه تيم اول را دارد. [حقدوست: مي‌توانستيم جزو 3تيم اول باشيم] داود حقدوست در گفتگو با "ورزش سه" می گوید: «ما در ابتدای فصل زمان کمی را برای آماده سازی تیم در اختیار داشتیم وهمین هم باعث شدتا درشروع لیگ همانگی لازم را نداشته باشیم. با این حال بازیکنان نهایت تلاششان را کردند». حقدوست درادامه صحبت هایش می گوید: «ما در چند بازی پیروزی را دردقایق پایانی از دست دادیم که اگر تمرکز بیشتری داشتیم و این اتفاقات نمی افتد امروز حداقل جزو سه تیم بالای جدول بودیم.» او درباره نیم فصل دوم لیگ یک می گوید: «باید از این تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را ببریم. مسئولان باشگاه هم درتلاشند تا بهترین شرایط را فراهم کنند. به هر حال بازیهای نیم فصل دوم به مراتب سخت تر وحساس تر ازنیم فصل اول است. ما این پتانسیل را داریم که در شروع دوباره لیگ امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.»
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
تا کنون سه بازيکن ايراني به نام هاي علي پروين، ابراهيم آشتياني و خداداد عزيزي موفق شده اند عنوان بهترين بازيکن جام را به خود اختصاص بدهند. [سه ايراني در جمع بهترين هاي جام ملتها] به گزارش "ورزش سه" از سال 1972 مسوولان AFC تصمیم گرفتند برای هر دوره بهترین بازیکن جام را انتخاب کنند. در اولین دوره این ابراهیم آشتیانی بود که عنوان بهترین بازیکن جام را به دست آورد. علی پروین در جام ملت‌های 1976 توانست این عنوان را کسب کند و خداداد عزیزی سومین بازیکن ایرانی بود که موفق شد در سال 1996 عنوان بهترین بازیکن آسیا را به خود اختصاص دهد. از این حیث، ژاپن رکورددار است، با 4 عنوان که به ترتیب میورا، نانامی، ناکامورا و هوندا کسب کرده‌اند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 5 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
رسول خطيبي 5 سهميه از 6 سهميه نقل و انتقالات نيم فصل را جذب کرده است. [تراکتور قيد سربازها را زد؟] به گزارش "ورزش سه"، هر تیم در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل می تواند 6 بازیکن را بخدمت بگیرد .تراکتوری ها در فهرست ابتدای فصل خود از 18 سهمیه بزرگسال 17 بازیکن را بخدمت گرفته بودند.علاعبدالزهرا خیلی زود از این تیم رفت و با خروج آل نعمه و محمد ابراهیمی چهار جای خالی در لیست این تیم وجود دارد.احتمالا باید حامد لک را هم رفته حساب کنیم و در ازای این 5 جای خالی آندو تیموریان،بایرامی، رادامس،میر مهدی قریشی و عیسی اندوی سرخپوش شده اند. این در حالی است که این تیم سینا عشوری، خلیل زاده و علی حمودی را هم در تمرینات خود دارد اما گویا خطیبی به این باور رسیده که محال است مجوز بازی این نفرات سرباز صادر شود و حتی اگر هم این اتفاق رخ دهد تنها یکی از آنان می توانند ششمین سهمیه نقل و انتقالات را به خود اختصاص دهند. البته برای جذب سهمیه ششم نیاز است یک نفر از لیست تیم خارج شود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
هافبک سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران با عقد قراردادي رسما به پديده خراسان پيوست. [حقيقي به پديده پيوست] به گزارش "ورزش سه"، رضا حقیقی ظهر امروز ضمن فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس و دریافت رضایتنامه با باشگاه پدیده خراسان قرارداد بست. حقیقی پیش از این سابقه بازی در تیم‌های پیام مشهد، فجرشهیدسپاسی و پرسپولیس تهران را در کارنامه داشته است. گفتنی است مدت این قرارداد تا پایان فصل می‌باشد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
هافبک تيم ملي ايران پس از جدايي از استقلال قرارداد خود را با تيم جديدش ثبت کرد. [تيموريان قراردادش را با تراکتورسازي ثبت کرد] به گزارش "ورزش سه"، آندرانیک تیموریان که در نیم فصل نقل و انتقالات از استقلال جدا و برای ادامه فصل جاری با باشگاه تراکتوسازی به توافق رسیده بود، دقایقی پیش با حضور در هیأت فوتبال تبریز قراردادش را با تیم جدیدش به ثبت رساند. این قرارداد به مدت یک و نیم فصل است و تیموریان تا پایان فصل آینده تیم تبریزی را همراهی خواهد کرد. تیموریان امشب برای همراهی تیم ملی به تهران باز خواهد گشت.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
آندرانيک تيموريان پس از ثبت قرارداد با تراکتورسازي و بازگشتش به تبريز ابراز خوشحالي کرد. [تيموريان: خوشحالم که به تراکتورسازي برگشتم] به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، هافبک میانی جدید تراکتورسازی تبریز پس از ثبت قرارداد در هیات فوتبال با بیان اینکه از بازگشت به تیم تراکتورسازی تبریز پس از چند سال خوشحال است، اظهار کرد:‌امیدوارم بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم تا بتوانیم فصل جاری را به خوبی به اتمام برسانیم. وی ادامه داد: همچنین امیدوارم در جام قهرمانان آسیا به خوبی ظاهر شویم و برای تراکتورسازی افتخار کسب کنیم و هواداران خونگرم تبریزی را خوشحال کنیم. علاوه بر این بتوانیم شان و شخصیت باشگاه را حفظ کنیم. تیموریان درباره مدت قرارداد به ثبت رسیده‌اش با باشگاه تراکتورسازی نیز، گفت: این قرارداد به مدت یک و نیم فصل است اما تا پایان فصل جاری با تراکتور سازی قرارداد دارم اما پس از آن تمدید قراردادم به صورت توافقی است. هافبک جدید تراکتورسازی تبریز همچنین از تمامی هواداران تراکتورسازی تبریز که به استقبال او آمده بودند تشکر کرد و افزود: این در حالی بود که من برای انعقاد قرارداد خود با این تیم به صورت سربسته به تبریز آمده بودم.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
وضعيت بابک حاتمي براي رفتن به پرسپوليس هنوز مشخص نيست و او در حال حاضر بازيکن سايپا است. البته او به دليل مصدوميت در دور جديد تمرينات حاضر ندارد. [حاتمي: به سايپا متعهد هستم] به گزارش "ورزش سه"، دو روز دیگر تنها دو روز دیگر یعنی دقیقا تا پایان فصل نقل و انتقالات قرمزپوش شدن حاتمی مشخص می‌ شود. حاتمی در این باره گفت: فعلا که پرسپولیسی ها با من تماس نگرفته اند و تمرین نکردم با سایپا به دلیل مصدومیت است. با سایپا قراردد دارم و متعهد هستم و حواسم به کار خودم است.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
در حالي که قرار بود ملي‌پوشان تمرين امروز خود را در زمين استاديوم آزادي دنبال کنند، لغو ديدار ايران مقابل فلسطين مسوولان استاديوم آزادي را به فکر زير کشت بردن چمن اين زمين برد! [تيم کي‌روش زمين تمرين ندارد!] به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش در حالی که تیمش را از هتل برای حضور در زمین استادیوم آزادی مهیا می‌کرد در میانه راه متوجه شد مسوولان این زمین با توجه به لغو دیدار تدارکاتی مقابل فلسطین، زمین را زیر کشت برده‌اند و مجبور شد به سمت کمپ تیم ملی برود. این البته پایان کار نبود و کی‌روش با توجه به نامساعد بودن زمین کمپ تیم ملی ترجیح داد از ریسک مصدومیت بازیکنانش بکاهد و ملی‌پوشان را برای تمرین به سالن ببرد. در حالی که تیم ملی ایران باید چند روز دیگر برای حضور در جام ملت‌های آسیا به استرالیا و مصاف رقیبان پرقدرت خود برود به نظر می‌رسد نداشتن زمین تمرین مناسب یکی از مشکلات اصلی کارلوس کی‌روش باشد. سرمربی تیم ملی که این روزها از لغو دیدار تدارکاتی تیمش شاکی است و کمبود امکانات او را ناراحت کرده، باید با نداشتن چمن مناسب هم کنار بیاید و امیدوار باشد تیمش در استرالیا نتیجه خوبی کسب کند. به نظر می‌رسد کی روش با توجه به این شرایط ترجیح دهد هرچه سریعتر تیمش را از ایران خارج کند، چیزی که او در آخرین مصاحبه‌اش هم اعلام و به آن اشاره کرده بود: برنامه اولیه ما این بود که 5 دی به سمت استرالیا حرکت کنیم اما از آنجایی که فدراسیون‌های دو کشور از ماه‌ها قبل این بازی دوستانه را هماهنگ کرده بودند و ما هم روی این هماهنگی حساب کرده بودیم، پس از اردوی آفریقای جنوبی به ایران بازگشتیم تا بازی خود را مقابل این تیم انجام دهیم. در حال حاضر نیز هیچ دلیلی برای حضور بیشترمان در تهران نیست و هر دقیقه‌ای که اینجا از دست بدهیم می تواند ضرر بزرگی را در جام ملت‌های آسیا به ما وارد کند و این چیزی نیست که بشود با آن کنار آمد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ گفت: شنيده‌ام غلامي با پديده ثبت کرده اما نمي‌دانم چگونه چنين اتفاقي افتاده است. [بهروان: نمي‌دانم قرارداد غلامي چگونه ثبت شده] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس غلامرضا بهروان در خصوص اینکه تاریخ نقل و انتقالات بازیکنان دو روز تمدید شده است عنوان کرد: این موضوع هنوز قطعی نیست و باید تا امشب به تائید هیأت‌رئیسه سازمان لیگ برسد. وی در مورد بستن قرارداد غلامی با پدیده مشهد عنوان کرد: نمی‌دانم قرارداد این بازیکن چگونه ثبت شده است. اگر رضایتنامه از دادستانی داشته باشد باید این قرارداد در محل نقل و انتقالات سازمان لیگ هم ثبت شود. رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: مجمع خوبی برگزار شد و اینکه می‌گفتند کفاشیان در این مجمع احتمالا برکنار می‌شود اصلا چنین چیزی مطرح نبود این موضوع نه در دستور کار قرار داشت نه کسی هم چنین کاری می‌خواست انجام دهد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 3,051