loading...
ورزش3
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 14 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
اولين تمرين تيم ملي با حضور ليست اصلي کي‌روش براي حضور در استراليا با حضور يک ميهمان ويژه همراه بود. [گلايه‌هاي خصوصي کي‌روش در مواجه با گودرزي] به گزارش "ورزش سه"، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع بازیکنان و کادرفنی تیم ملی، در آستانه جام ملت‌ها با آنها گفت و گوی صمیمانه‌ای داشت. گودرزی در این جلسه با ابراز آرزوی موفقیت برای تیم کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها، این امیدواری را به سرمربی ایران داد که تمام تلاشش را برای ایجاد فضا و امکانات موردنیاز او برای موفقیت در این تورنمنت را در اختیارش قرار خواهد داد. در پایان این گفت و گوی دوستانه و زمان خروج وزیر ورزش از محل تمرین بازیکنان تیم ملی، کی روش دقایقی با گودرزی جلسه خصوصی برگزار کرد و گلایه‌هایش مبنی بر کمبود امکانات و مشکلات بازیکنانش را با او در میان گذاشت.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 12 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مشکل زمين تمريني و حضور وزير ورزش در سالن محل تمرين بازيکنان تيم ملي باعث شد، ملي‌پوشان امروز تمرين خاصي انجام ندهند. [ملي‌پوشان صبح تمرين نکردند] به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش که با ناآمادگی زمین استادیوم آزادی شوکه شده بود و در ادامه خرابی کمپ تیم ملی سبب شده بود به سالن پناه ببرد با حضور گودرزی در محل تمرین تیمش را تمرین نداد و تمام زمان این تمرین صرف گفتگوهای دوستانه شد. کی‌روش در ابتدای جلسه امروز به مدت 15 دقیقه با بازیکنانش گفتگو کرد و در ادامه با حضور گودرزی و صحبت‌های وزیر ورزش زمان برای تمرین باقی نماند و کی‌روش با ترک سالن و گفت و گو با وزیر عملا تمرین امروز را تعطیل کرد. ملی‌پوشان در گروهای جداگانه و به صورت اختصاصی به مدت 10 دقیقه تمرین کردند و بعد محل سالن را ترک کردند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 12 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
وزير ورزش مهمان غيرمنتظره اردوي تيم‌ملي بود. [در جلسه وزير ورزش و ملي‌پوشان چه گذشت؟] به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی در مصاحبه ای تند وزارت ورزش را متهم به کارشکنی در کارها و خالی کردن زیرپای او به عنوان سرمربی تیم‌ملی کرده بود، وزیر ورزش در اقدامی عجیب به اردوی تیم‌ملی رفت و در جمع ملی‌پوشان حاضر شد. جالب اینکه او روزی را برای این کار انتخاب کرد که رئیس فدراسیون درگیر مجمع فدراسیون بود و این مساله احتمالا دلایل خاص خود را دارد. در این نشست که در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد، وزیر ورزش اعلام کرد پشت سر تیم‌ملی خواهد بود و از هرگونه حمایت برای این مجموعه دریغ نخواهد کرد. در عین حال ملی‌پوشان نیز درخواست و گلایه های خود را نسبت به مسائل اخیر فوتبال به وزیر ورزش ارائه کرد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 12 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
دبيرکل فدراسيون فوتبال ايران در جام ملت‌ها حکم سرپرستي تيم ملي را برعهده گرفت. [نبي سرپرست تيم ملي شد] به گزارش "ورزش سه"، با اعلام علی کفاشیان سمت سرپرستی تیم ملی در جام ملت‌های استرالیا به مهدی محمدنبی سپرده شد. نبی که پیش از این هم روی نیمکت تیم ملی با این سمت حضور پیدا کرده بود، اینبار در جام ملت‌ها سرپرست تیم کی‌روش خواهد بود. کفاشیان که پیش از این اعلام کرده بود خودش در جام ملت‌ها در سمت سرپرستی حضور پیدا خواهد کرد بار دیگر با اطمینان به نبی قرار است این سمت را به او بسپارد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 12 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
سرمربي تيم ملي برزيل، همانند برخي مربيان، علاقه اي به مخفي کردن راي خود براي انتخاب مرد سال فوتبال جهان نداشت. [راي دونگا براي توپ طلا لو رفت] به گزارش "ورزش سه"، کارلوس دونگا در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در پورتوآلگره برزیل، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد توپ طلای سال 2014، ترجیح داد فاش کند که به چه کسی برای این امر رای داده است. دونگا به خبرنگاران گفت که به کریستیانو رونالدو رای داده چرا که در سال 2014، عملکردی برتر نسبت به سایرین داشته است. با این حال او حاضر نشد تا رای دوم و سوم خود را اعلام کند و بدین ترتیب مشخص نیست که او به نیمار رای داده است یا خیر. لازم به ذکر است که مراسم انتخاب بهترین فوتبالیست سال 2014 دنیا، روز 12 ژانویه در مقر فیفا در زوریخ برگزار خواهد شد. رونالدو، مسی و نویر، سه نامزد نهایی توپ طلا هستند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
بازيکنان تيم‌ملي ايران در دو گروه جداگانه امروز در هتل آزادي تمرين مي‌ کنند. [تمرين تيم‌ملي امروز دو نوبت در هتل!] به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تمرین صبح امروز به دلیل حضور وزیر ورزش برگزار نشد، بعدازظهر هم قرار بر این شده که بازیکنان تیم‌ملی به دو گروه تقسیم بشوند و در همان هتل آزادی به تمرین بپردازند! امروز همچنین کارلوس کی‌روش قرار بود با علی کفاشیان دیداری داشته باشد که به دلیل مشغله زیاد کی‌روش این دیدار به یک روز دیگر موکول شد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
رئيس سازمان ليگ گفت: مجمع فدراسيون فوتبال به خوبي برگزار شد و بسياري از ابهامات مالي برطرف شد. [تاج: هنوز به پرسپوليس کمک نکرده‌ايم] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهدی تاج در رابطه با اینکه گفته می‌شود از سوی دادستانی نامه‌ای به سازمان لیگ آمده که طی آن حمید‌رضا سیاسی و حمید استیلی تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع‌الفعالیت شده‌اند گفت: اگر نامه‌ای به دست ما رسیده باشد و لازم بود رسانه‌ای شود این مورد به ما اعلام نمی‌شد و خود مسئولان آن را به جراید می‌دادند به همین خاطر هیچ جوابی راجع به سوال مطرح شده ندارم. وی در مورد مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مجمع بسیار خوبی بود. بسیاری از ابهامات مالی در مجمع برطرف شد. اینطور مجامع که به صورت آرام برگزار می‌شود بسیار خوب است. رئیس سازمان لیگ در مورد درخواست باشگاه‌ها برای تمدید زمان نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در مجمع رای‌گیری شد و اغلب باشگاه‌ها خواهان تمدید زمان نقل و انتقالات بودند. در نهایت ما می‌توانیم نقل و انتقالات را دو روز تمدید کنیم و حداکثر تا روز سه‌شنبه تمدید می‌شود. وی در مورد کمک مالی سازمان لیگ به پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز نتوانستیم کمکی انجام دهیم. تاج در رابطه با وضعیت مهرداد پولادی خاطرنشان کرد: امیدواریم پولادی به ایران بازگردد و در صحبتی که با سردار کمالی داشتیم او همین مورد را اعلام کرد. اگر پولادی بیاید با دید مثبت می‌توانیم این مسئله را حل کنیم نظام وظیفه هم همین حرف را زده و برای کمک به کشور اگر پولادی بازگردد با نگاه مثبت می توانیم این موضوع را حل کنیم.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: جلسات عمومي فدراسيون فوتبال بايد حداقل دو بار در سال برگزار شود تا از نظرات کارشناسي اعضا استفاده شود. [مشکل سربازها را کفاشيان پيگيري مي‌کند] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهدی محمدنبی در پایان مجمع عادی فدراسیون فوتبال گفت: چنین جلساتی باید حداقل دو نوبت در سال برگزار شود تا از نظرات کارشناسی اعضا استفاده شود. وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی در این جلسه حل و فصل شد، گفت: صورت‌های مالی که مصوب شد اما در خصوص گزارش بازرسان مستقل با توجه به توصیه اعضای مجمع قرار شد بندهای تکمیلی توسط هیئت رئیسه رسیدگی و در جلسه فوق‌‌‌العاده تا 3 ماده دیگر اعمال‌نظر شود. دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص لغو دیدار دوستانه با فلسطین و اینکه آیا غرامتی بابت لغو این بازی دریافت خواهد شد، گفت: کار فدراسیون فوتبال فلسطین کاملاً غیرحرفه‌ای بود که انتظار آن را نداشتیم اما چون دنبال توسعه و تحکیم روابط با سایر فدراسیون‌ها هستیم از پیگیری غرامت گذشت می‌کنیم در حالی که در مجموع به تیم ملی لطمه خورد. تمام مسابقاتی که در روزهای فیفا برگزار می‌شود با فرم‌هایی که توسط فدراسیون‌های فوتبال دو کشور پر می‌شود به اطلاع فدراسیون بین‌المللی فوتبال می‌رسد که دیدار با عراق نیز از این جمله است. مکاتبات لازم با فیفا انجام شده و این مسابقه در تقویم فیفا درج شده است و امیدواریم این بازی انجام شود. نبی در خصوص اظهارات سردار کمالی مبنی براینکه پولادی در صورت بازی در تیم ملی باید به ایران برگردد، گفت: این موضوع توسط کفاشیان و تاج پیگیری می‌شود و طبیعی است که ما تابع قانون هستیم و امیدواریم در این بخش نیز مساعدت شود تا یک ساعت پیش کفاشیان در حال پیگیری موضوع بود که امیدواریم حل شود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 19 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
اين روزها فوتبال در اروپا به غير از کشور انگليس، در تعطيلي به سر مي برد و فوتباليست ها اين فرصت را پيدا کرده اند تا در ايام کريسمس به استراحت بپردازند. به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو نیز کشور امارات و شهر دبی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده است. فوق ستاره رئال مادرید، ساعتی قبل این عکس را در اینستاگرام خود منتشر کرد:
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
رئيس تربيت بدني نيروهاي مسلح گفت: خواسته سرمربي تيم ملي هم نمي‌تواند غيرمنطقي باشد اما ما بر اساس قوانين نيروهاي مسلح اقدام مي‌کنيم و بر همين اساس هم جواب مي‌دهيم. [باران‌چشمه: خواست کي‌روش غيرمنطقي نيست] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مهرعلی باران‌چشمه پس از مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان سرباز از جمله سروش رفیعی و مهرداد پولادی، گفت: قرار است در این خصوص سردار کمالی صحبت کند. وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد در مورد تخلف ملی‌پوشان سرباز، کی‌روش را توجیه نکرده‌اند، گفت: یک بار دیگر تأکید می‌کنم در مورد فوتبالیست‌های متخلف سردار کمالی سخنگو شده است و قرار است ایشان هم پاسخگو باشد. باران‌چشمه در مورد اینکه آیا نمی‌توان فوتبالیست‌ها را یک ماه در اختیار تیم ملی قرار داد، گفت:‌ از سردار کمالی می‌خواهم در این مورد توضیح دهند و من نظر خاصی نسبت به فوتبالیست‌ها ندارم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا نباید به تیم ملی کمک کرد، تصریح کرد: چرا باید کمک شود اما طبق قانون کشور باید این کمک صورت بگیرد. آن دسته از بازیکنانی که مشکل داشتند برای تعیین تکلیف سربازی خود اقدام کردند که یک عده از آنها امروز بازی می‌کنند اما آنهایی که نیامدند نمی‌توانند حتی به تیم ملی هم کمک کنند. باران‌چشمه یادآور شد: اتفاقاً فدراسیون در جریان مسائل هست و سردار کمالی نیز این مسائل را پیگیری می‌کند و قرار است صحبت‌های لازم را انجام دهد. وی در مورد وضعیت پولادی گفت: پولادی برای تعیین تکلیف به ایران نیامده است و تا به ایران برنگردد حق بازی در تیم ملی را ندارد. باران‌چشمه در پاسخ به این سؤال که چه کسی باید کی‌روش را توجیه کند، گفت: این دیگر وظیفه فدراسیون فوتبال است که این کار را دنبال کند. اتفاقاً به نظرم کی‌روش در جریان است و فدراسیون هم این مسائل را می‌داند ضمن اینکه خواسته سرمربی تیم ملی هم نمی‌تواند غیرمنطقی باشد اما ما بر اساس قوانین نیروهای مسلح اقدام می‌کنیم و بر همین اساس هم جواب می‌دهیم.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
سرمربي سايپاي البرز با اعلام اينکه باشگاه هاي خواهان کاوه رضايي بايد با باشگاه سايپا مذاکره کنند هرگونه تصميم گيري در مورد اين بازيکن را منوط به تصميم مديران دانست. [جلالي: در مورد رضايي باشگاه تصميم مي‌گيرد] به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می‌ شود بابک حاتمی و کاوه رضایی با پیشنهاداتی از سوی تیم های دیگر مواجه شده اند، مجید جلالی اعلام کرد باشگاه تصمیم نهایی را درباره این بازیکنان خواهند گرفت. جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: من در این باره چیزی نمی‌ توانم بگویم و باشگاه تصمیم گیرنده است. کاوه رضایی امروز با تیم تمرین کرد اما بابک حاتمی مدتی است با ما تمرین نمی‌ کند و مسوولان باشگاه درباره قراردادشان تصمیم می‌ گیرد. گفته می شود باشگاه استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن خواهان این دو بازیکن هستند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 17 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مهرداد پولادي براي حضوردر جام ملت هاي آسيا چاره اي جز حضور در ايران ندارد. [پولادي؛ به ايران بيا و عذرخواهي کن] به گزارش "ورزش سه"، سردار موسی کمالی جانشین منابع انسانی نیروهای مسلح امروز در گفت‌وگو با تنسیم شرط حضور پولادی در جام ملت های آسیا را حضوراین بازیکن در ایران، قبول تخلف و اعتراف به اشتباه عنوان کرد. کمالی در این باره گفته است اگر پولادی به ایران باید و به اشتباه خود اعتراف کند، با تیم‌ملی و فدراسیون همکاری می‌ کنیم تا او بتواند در جام ملت های آسیا بازی کند. با این شرط پولادی نه تنها در شرایطی می‌ تواند در ایران حضور داشته باشد که قید ادامه بازی در الشحانیه قطر را بزند. این بازیکن که برای تعیین وضعیت خدمت سربازی به ایران مراجعه نکرده، در آستانه یک تصمیم بزرگ است. چشم بستن به مبلغ قرارداد 700هزار دلاری و بازگشت به ایران؛ تصمیمی که اتخاذش به این سادگی ها هم نیست.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن اعلام کرد کار ذوبي ها در نقل و انتقالات با يک بازيکن ديگر به پايان مي‌رسد. [آذري: حدادي فر را به هيچ جايي نمي‌دهيم] به گزارش "ورزش سه"، او درباره حضور حدادی فر در پرسپولیس گفت: پرسپولیس دنبال بازیکنان زیادی بوده که حدادی فر هم یکی از آنهاست اما قاسم شناسنامه ذوب‌آهن است و اینجا می‌ ماند. او درباره احتمال جدایی محسن مسلمان هم گفت: 4، 5 باشگاه او را می‌ خواهند اما اگر شرایط ما تامین نشود، ترجیح می‌ دهیم محسن در جمع خودمان باقی بماند. آذری با ذکر این نکته که کار ذوبی ها در نقل و انتقالات با انتقال یک بازیکن دیگر به پایان می‌ رسد تاکید کرد: حرف علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه ذوب‌آهن به جمع مدعیان لیگ اضافه خواهد شد، بیراه نیست.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 12 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
سرپرست باشگاه تراکتورسازي گفت: در خصوص مشخص شدن وضعيت حامد لک بايد ابتدا وضعيت عيسي اندوي مشخص شود. [وضعيت لک در گروي تعيين تکليف اندوي] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید عباسی در مورد مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال گفت: ابتدا آقای دبیری به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون انتخاب شد و پس از آن هم در خصوص صورت‌های مالی به صحبت پرداخته شد که دوستان به جمع‌بندی رسیدند و این موضوع موکول شد به مجمع فوق‌العاده در آینده برگزار می‌شود. وی در مورد برکناری فریده شجاعی گفت: خانم شجاعی جابجا شدند و یک سرپرست به جای ایشان آمد و قرار شد نام وی به AFC معرفی شود. عباسی در مورد وضعیت حامد لک گفت: فعلا بحث عیسی اندوی مطرح است و اگر بحث معاوضه‌ای در کار باشد باید ببینیم وضعیت اندوی به کجا می رسد تا اگر بحث جابجایی وجود دارد سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهیم.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 23 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
کانديداي هيأت رئيسه فدراسيون فوتبال گفت: به هيچ وجه به شهرام دبيري نگفتم به نفعم کنار بکشد. [قنبرزاده: از دبيري نخواستم کنار برود] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور قنبرزاده پس از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در رابطه با عدم انتخابش در انتخابات امروز مجمع برای یکی از اعضای هیأت رئیسه اعلام کرد انتخابات در دو دور برگزار شد. ابتدا من 23 رای و شهرام دبیری 22 رای آوردیم تا انتخابات به دور دوم کشیده شود. در دور دوم انتخابات هم دبیری با 2 رای بیشتر به عنوان عضو هیأت رئیسه انتخاب شد. او فردی متعهد و شریف است و جا دارد این انتخاب را تبریک بگویم و امیدوارم منشا خیر باشد. وی در مورد اینکه افشین دبیری اعلام کرده شما با شهرام دبیری تماس گرفتید و از او خواستید از انتخابات کنار بکشد، تصریح کرد: به هیچ وجه این موضوع درست نیست و می‌توانید از شهرام دبیری سؤال کنید. وی در مورد اینکه گفته می‌شود در جلسه‌ای خودمانی این موضوع را مطرح کرده است، عنوان کرد: قصد ندارم به این فضا وارد شوم. اتفاقا این مسئله برعکس است. بنده به جایی دعوت شدم که اصلا بحث کناره‌گیری مطرح نشد. من و دبیری دوستان مشترکی داریم که این عزیزان می‌گفتند با توجه به اینکه هدف ما مشترک است یک نفر کنار برود. اما هیچ اجباری در این مورد نبود. اینکه گفته‌اند من درخواست کناره‌گیری کردم را از خودشان بپرسید. قنبرزاده در پاسخ به این سؤال که خود دبیری این مسئله را عنوان کرده است،‌گفت:‌به هر حال افراد دیگری در جلسه بودند و می‌توانید نظر آنها را هم بپرسید. کاندیدای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در رابطه با ابهامات مالی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بنده به اندازه کافی در این مورد صحبت کردم به دلیل اینکه سمت خاصی در هیأت رئیسه ندارم بهتر است در این مورد از رئیس فدراسیون فوتبال سؤال کنید. وی در پایان در مورد اینکه عده‌ای به حضور او در برنامه روز گذشته ورزش و مردم اعتراض کردند، گفت: چه کسی گفته این مسئله تخلف است. به هیچ وجه اعتراضی انجام نشد. من با اجازه علی کفاشیان در این برنامه حاضر شدم و اصلا چنین موردی در اساسنامه نیست.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 14 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت: تکليف بازيکنان جديد ما تا فردا مشخص مي‌شود. [تعيين تکليف بازيکنان جديد گسترش فولاد تا فردا] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، غلامرضا سمندر در پایان مجمع عادی فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوب و پرباری را برگزار کردیم و ما هم خوشحالیم که یک نفر از تبریز به عضویت هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال درآمد. وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود روز گذشته تماس‌هایی با دبیری برای کنار کشیدن از انتخابات انجام شده بود گفت: چنین چیزی مطرح نشد و در جریان این موضوع نیستم. مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سوال که تکلیف بازیکنان جدید این تیم چه شد گفت: ان‌شاءالله تا فردا این موضوع نهایی و مشخص خواهد شد.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 11 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مديرعامل باشگاه پيکان گفت: به دليل بالا بودن قيمت بازيکن ازبک حضور او در پيکان منتفي شد. [شيعي: قيمت بازيکن ازبک بالا بود] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود شیعی در پایان مجمع عادی فدراسیون فوتبال گفت: در مورد مسائل مالی در مجمع صحبت شد که قرار بود دو سه ماه دیگر نهایی شود اما تصمیم گرفتیم در این جلسه مسائل نهایی مشخص شود. بند‌هایی در گزارش مالی وجود داشت که مورد توافق نبود و قرار شد در آینده در خصوص آن صحبت شود. وی درباره شرایط پیکان و بازیکنان جدید این تیم گفت: شجاعی را جذب کرده‌ایم و قرار بود یک بازیکن ازبک را نیز به خدمت بگیریم اما به دلیل قیمت بالا و اینکه در حال مذاکره با یک باشگاه دیگر بود این موضوع منتفی شد. به دنبال جذب یک هافبک دفاعی برزیلی هستیم که امروز یا فردا نهایی می‌شود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 76 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
هافبک تيم فوتبال ذوب آهن که مورد توجه باشگاه پرسپوليس قرار گرفته است، گفت: من در همه مصاحبه هايي که تاکنون انجام داده ام بر اين موضوع تاکيد کرده ام که من بازيکن ذوب آهن هستم و باشگاه در موردم تصميم مي گيرد ولي در پايان فصل بازيکن آزاد خواهم شد. [حدادي‌فر: تمرکزم روي ذوب آهن است] قاسم حدادی فر در گفتگو با "ورزش سه" در مورد پیشنهاد پرسپولیس گفت: به هر حال از پرسپولیسی ها که مرا مورد توجه قرار داده اند متشکرم. من یک نیم فصل بسیار مهم با تیم ذوب آهن پیش رو دارم. آرزوی همه اصفهانی هاست که ما در پایان فصل جام حذفی را بالای سر ببریم و در حال حاضر همه تمرکزم بر روی ذوب آهن است و امیدوارم بتوانیم این جام را به اصفهان بیاوریم. وی ادامه داد: البته من در پایان فصل بازیکن آزاد می شوم و خودم می توانم در مورد آینده ام تصمیم بگیرم.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در پايان مجمع فدراسيون در محاصره خبرنگاران قرار گرفت. [توضيح کفاشيان درباره اختلاف حساب‌ها] به گزارش "ورزش سه"، اولین سوال از کفاشیان درباره این بود که گفته می‌ شود وضعیت صورت های مالی فدراسیون چندان شفاف نیست. کفاشیان در این باره اینطور توضیح داد که: موضوع بدهی های باشگاه ها به فدراسیون فوتبال و ناروشن بودن مساله مالی بین طرفین که بالغ بر 700 مورد است و همین طور موضوع ساختمان های فدراسیون که در اختیار برخی باشگاه ها قرار گرفته است، این اختلاف ها را ایجاد کرده است که کاملا طبیعی است. البته کفاشیان توضیح داد که شاید هم قرار باشد این ساختمان ها به طور کامل به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تحویل شوند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 7 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
رئيس هيأت فوتبال استان گيلان گفت: متاسفانه اين روزها زدن فوتبال مُد شده است. [زدن فوتبال مُد شده است] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، قربانعلی الماسخاله در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: دوستانی که به عنوان مسئولین رسیدگی به ابهامات مالی مسائل را بررسی کردند امین ما بودند. آنها به عنوان اعضای خانواده قرار بود پرونده‌ها را بررسی کنند و نتیجه به مجمع اعلام شود. ما باید امانتدار هم باشیم البته مشکلی در این بررسی‌ها وجود ندارد اما بزرگ‌نمایی‌های زیادی انجام می‌شود. وی افزود: فوتبال‌ستیزی در ایران مُد شده و عده‌ای می‌خواهند فوتبال را بزنند. برخی که در رشته‌های دیگر فعالیت می‌کردند احساس می‌کنند حق‌شان توسط فوتبال خورده شده است. اکنون مسئول شدند و می‌خواهند فوتبال را بزنند. متاسفانه برخی از اهالی فوتبال هم در این رابطه فعالیت می‌کنند. شاید مشکلات کمی وجود داشته باشد اما این مسائل به عمد نیست و مطمئن باشید ابهام مالی میلیاردی در صورت‌های مالی وجود ندارد. وی در پاسخ به این سوال که پس این ابهامات مالی‌ای که در مورد آن صحبت می‌شود چیست گفت: دوست ندارم هیچ صحبتی کنم اما شما مطمئن باشید علی کفاشیان فردی سالم از اهالی فوتبال است. اگر ابهامی وجود دارد بگویید در کجاست شاید برخی روش‌ها مشکل داشته باشد اما هیچ پولی کم نشده است. به طور مثال برخی باشگاه‌ها بدهکار هستند. آیا شما می‌توانید از باشگاه بدهکار پولی بگیرید؟ رئیس هیأت‌فوتبال گیلان در ادامه تاکید کرد: به طور مثال در این مورد بحث ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مطرح می‌شود. این موارد مشکل فدراسیون نیست که بخواهیم در ابهامات مالی موضوع حادی داشته باشیم. وی در مورد اینکه می‌گویند ساختمان باشگاه استقلال و پرسپولیس هبه شده است عنوان کرد: این ساختمان‌ها به نام فدراسیون است و کسی هم نمی‌خواهد این ساختمان‌ها را از آنها بگیرد اما چون فدراسیون مالک است باید در صورت امکان اجاره دریافت شود. الماس‌خاله در رابطه با اینکه امید داماش به ارومیه منتقل شده است عنوان کرد: این تیم منحل شده است. الماسخاله در مورد اینکه تیم پلیکان را با 80 میلیون تومان به شخصی فروخته است عنوان کرد: این موضوع درست نیست.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس از پيگيري سرخپوشان براي برگرداندن نتيجه ديدار پرسپوليس و فولاد خبر داد. [قانون مي‌ گويد 3 ـ 0 به نفع پرسپوليس] خوردبین در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد مصاحبه سردارکمالی جانشین منابع انسانی ستاد نیروهای مسلح مبنی بر اینکه سروش سعیدی بازیکن فولاد به حوزه نظام وظیفه کلک زده و در ترکیب فولاد به میدان رفته بیان کرد: ما این قضیه را پیگیری کرده و شکایت خود را قبلا به کمیته انضباطی و سازمان لیگ ارسال کرده ایم. مطمئن باشید ما این قضیه را تا آخر پیگیری می‌ کنیم تا حق پرسپولیس و هوادارانش ضایع نشود. خوردبین ادامه داد: به هر حال آقای سعیدی مرتکب تخلف شده است. این را ما نمی‌ گوییم تمام مسوولان رده بالای حوزه نظام وظیفه اعلام کرده اند که سعیدی دچار تخلف شده است. به همین دلیل طبق قانون باید نتیجه مسابقه 3 ـ صفر به نفع ما برگردد. سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهروان اعلام کرده در صورت مشخص شدن خلاف سعیدی نتیجه بازی تغییر نمی‌ کند چون فولادی ها از این قضیه مطلع نبودند بیان کرد: مگر می‌ شود؟ مگر می‌ شود باشگاه فولاد وقتی که بازیکنش محروم اعلام شده و به یکباره مشکلش حل می‌ شود در جریان چگونگی حل این مشکل قرار نگرفته باشد؟ سروش سعیدی طبق اعلام مسوولان حوزه نظام وظیفه به صورت غیرقانونی در ترکیب حریف به میدان رفته. بنابراین این حرکت غیرقانونی است و طبق قانون فوتبال باید نتیجه بازی تغییر کند. حال اینکه بقیه می‌ خواهند چگونه با چند تبصره حق پرسپولیس را ندهند، را نمی‌ دانم. خوردبین در ادامه در مورد اینکه آیا غیر از جونیور برزیلی بازیکن خارجی دیگر قرار است امروز با باشگاه مذاکره کند افزود: من در جریان نیستم اما فکر نمی‌ کنم قرار باشد امروز بازیکنی با پرسپولیس صحبت کند.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 10 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
هافبک آلماني – برزيلي براي مذاکره نهايي با مسوولان استقلال در دفتر مديرعامل اين تيم حاضر شد. [هافبکي که ليست استقلال را پر مي‌کند] به گزارش "ورزش سه"، هنریک فرانک هلمک با حضور در دفتر افشارزاده، مدیرعامل آبی‌پوشان مذاکراتش را با این تیم آغاز کرد. هافبکی که گفته می‌شود قرار است جانشین آندرانیک تیموریان شود و با حضور احتمالی در استقلال دومین تجربه‌اش در فوتبال آسیا را تجربه خواهد کرد. صباح مالزی تیمی بود که پیش از این هافبک 27 ساله تجربه حضور در آن را پیدا کرد و از دیگر تیم‌های این بازیکن دورگه می‌توان جارو فنلاند، ترومس اشاره کرد و همینطور تیم ناشناخته صباح مالزی. درباره این بازیکن گفته می‌شود بهترین بازیکن خارجی فصل پیش لیگ فنلاند بوده است. اگر استقلال با این بازیکن به توافق نهایی لیست 18 نفره این تیم پر خواهد و طبعا جایی برای بازیکنان جدید وجود نخواهد داشت مگر انکه امیرحسین صادقی از جمع بازیکنان این تیم بیرون برود که آن هم با توجه به فرصت کم باقی‌مانده تا پایان نقل و انتقالات بعید است. نکته جالب توجه در مورد معرفی این هافبک برزیلی – آلمانی در یکی از سایت‌های ایرانی به حضور او در تیم صبای قم است که نادرست است و این بازیکن عضو تیم صباح مالزی بوده است!
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 14 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مربي پيکان صراحتا اعلام کرد که رضايتنامه سعيد دقيقي صادر نخواهد شد. [رضايتنامه دقيقي صادر نمي‌شود] ساکت الهامی در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد شایعاتی که پیرامون انتقال سعید دقیقی به چند تیم لیگ‌برتری شنیده می‌ شود، صراحتا اعلام کرد: به هیچ وجه قصد نداریم رضایتنامه دقیقی را صادر کنیم. در نیم فصل دوم به وجود دقیقی نیاز داریم و به همین خاطر قصد نداریم او را از دست بدهیم.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 13 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
بازيکنان و اعضاي کادرفني تيم راه‌اهن با حضور در دفتر سرپرست جديد اين باشگاه خواهان مشخص شدن وضعيت خود شدند. [هجوم راه‌آهني به دفتر سرپرست جديد] به گزارش "ورزش سه"، علیپور و آبشک و چند بازیکن دیگر به همراه برخی از اعضای کادرفنی این تیم با حضور در دفتر عابدینی، سرپرست جدید باشگاه راه‌آهن خواهان مشخص شدن وضعیت‌شان و صدور رضایتنامه شدند. با توجه به سرنوشت نامعلوم این تیم بازیکنان راه‌آهن به دنبال این هستند تا سرنوشت خود را در باشگاهی دیگر دنبال کنند. تیمی که در نیم فصل اول با حضور حمید استیلی در راس کارش و حضور بازیکنان جوان توانسته بود فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد با شرایطی مواجه شده که بازیکنانش چاره را در جدایی می‌بینند. عابدینی، سرپرست راه‌آهن به بازیکنان ناراضی تیمش اعلام کرد تا ساعاتی دیگر جلسه مهمی در باشگاه انجام خواهد شد و سرنوشت این تیم مشخص می‌شود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 17 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مدير کل روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان مي‌گويد اميدوار است تا مشکل سربازي پولادي و رفيعي حل شود. [اميدواريم مشکل پولادي و رفيعي حل شود] به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی، درباره حضور وزیر ورزش و جوانان در کمپ تیم‌های ملی، اظهار کرد: آقای گودرزی روز جمعه قصد داشت به دیدار ملی‌پوشان بیاید اما با توجه به این که روز جمعه بازیکنان در هتل خود را به کادر فنی معرفی کردند این فرصت مهیا نشد. بنابراین با توجه به این که وزیر تاکید داشت که ملی‌پوشان را ببیند هماهنگ کردیم و امروز به کمپ تیم‌های ملی آمدیم. وی ادامه داد: ما امروز به کمپ تیم ملی آمدیم و گپ و گفت و گوی خوبی با کارلوس کی‌روش و بازیکنان کردیم و آنها مشکلاتشان را مطرح کردند. آقای کی‌روش از حضور ما بسیار استقبال کردند و فکر می‌کنم دیدار صمیمانه‌ای برگزار شد. آنچه امروز در جلسه رخ داد آگاهی وزیر از شرایط تیم ملی بود. در جلسه امروز بازیکنانی همچون سردار آزمون، سروش رفیعی و جواد نکونام صحبت‌هایی را مطرح و مشکلاتشان را بیان کردند. حتی مشکلاتی درباره اعزام بازیکنان وجود داشت که آنها این مطالب را بازگو کردند. ناظمی اضافه کرد: حتی آقای وزیر طی چند روز گذشته نامه‌ای به سازمان نظام وظیفه ارسال کرد تا مشکلات آنها حل شود. در جلسه امروز هم درباره این مشکل صحبت شد. البته باید بگویم که دکتر گودرزی کم و بیش در جریان امور هست. معتقدم امروز شاهد دیدار خوبی بودیم. توقع وزیر ورزش و جوانان از تیم ملی این است که آنها به عنوان سربازان ایران از جان و نام ایران در جام ملت‌های آسیایی دفاع کنند و باعث سربلندی و خشنودی ملت ایران شوند. این ماحصل جلسه امروز بود. وی در ادامه صحبت‌های خود درباره مشکلات سربازی مهرداد پولادی و سروش رفیعی نیز خاطر نشان کرد: امروز نه تنها خود کی‌روش که حتی جواد نکونام هم درباره این مساله صحبت کرد. سروش رفیعی هم جداگانه با وزیر صحبت کرد. آقای وزیر هم مثل یک پدر به صحبت‌ها و مشکلات بازیکنان گوش کرد. این موضوع به امروز باز نمی‌گردد و وزیر چند روز قبل طی نامه‌ای خواستار رفع مشکل چهار بازیکن شده بودند ولی ما امیدوار هستیم تا مشکلات این بازیکنان رفع شود اما مسائلی به عنوان قانون وجود دارد که باید رعایت شود ولی آنچه بتوانیم برای حمایت از تیم ملی انجام دهیم، انجام می‌شود. اگر بتوان استثنایی برای تیم ملی قائل شد این کار صورت خواهد گرفت. رییس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: در جلسه امروز درباره مشکلات مالی هم بحث شد باید بگویم که در برنامه‌های تلویزیونی هم عنوان شده که تمام هشت و نیم میلیاردی که قرار بود وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال بدهد، پرداخته شده است. مابقی هزینه‌ها باید از طرف خود فدراسیون درآمدزایی شود. وی در پایان خاطر نشان کرد: بحثی که مطرح است این است که همه اقشار حمایت همه جانبه‌ای از تیم ملی داشته باشند و در این جلسه روی این موضوع بسیار تاکید شد. البته این اتفاق که امروز رخ داد برای تیم ملی امید هم رخ خواهد داد و زمانی که این تیم از اردو بازگردد وزیر ورزش و جوانان به دیدار آنها خواهد رفت.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
مهاجم برزيلي پرسپوليس که دقايقي پيش در محل باشگاه با مسوولان باشگاه پرسپوليس جلسه اي را برگزار کرد، با پرسپوليسي ها قرارداد بست. [خوردبين: با جونينيو توافق کرديم] به گزارش "ورزش سه"، خوزه کارلوس جونیور مهاجم برزیلی که چند روز قبل وارد تهران شد و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از سوی باشگاه برای تست پزشکی به فدراسیون پزشکی معرفی شد، به نظر می‌ رسد مشکلی از این نظر نداشته است. او دقایقی قبل در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از گفت‌وگو با مسوولان پرسپولیس قرارداد داخلی‌اش را با پرسپولیس امضا کرد. محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس در گفت وگو با "ورزش سه" بیان کرد: کار این مهاجم برزیلی با پرسپولیس تمام شده است و او می‌ تواند از این به بعد با ما باشد. این بازیکن برزیلی 30 ساله است و با قد 175 سانتیمتر در پست مهاجم بازی می‌ کند. جونیور سابقه بازی در تیم هایی مثل اسلاویاصوفیه، لفسکی صوفیه و آدانااسپور دارد. او در 73 بازی در لیگ ترکیه 27 گل به ثمر رسانده و آمار چندان قابل توجهی ندارد. او با نام مستعار جونیور ستاره سابق تیم‌ملی برزیل شناخته می‌ شود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 19 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)
سرمربي تيم فوتبال اميد ايران گفت: اگر بازي دوستانه مقابل تيم ملي بزرگسالان بتواند کمکي به اين تيم در راستاي آماده‌سازي کند و اين مسابقه لازم باشد حتماً در آن حاضر مي‌شويم. [خاکپور: در کيش به شناخت‌بهتري از تيم رسيديم] به گزارش "ورزش سه" از فارس، محمد خاکپور در رابطه با پیروزی سه بر صفر تیمش در دومین بازی تدارکاتی در جزیره کیش مقابل منتخب امیدهای این جزیره گفت: بازی بدی نبود و بیشتر به مرور تاکتیک‌های فنی تیم پرداختیم، تیم حریف بسیار پرتلاش بازی کرد، از مسئولان تیم حریف و بازیکنان آنها تشکر می‌کنم که در این بازی شرکت کردند. بازیکنان ما نیاز به تمرین بیشتر دارند، روی ضربات آخر دقت نداریم. برای ما نتیجه اهمیت ندارد و بیشتر بر روی کارهای تاکتیکی تأکید داشتیم. وی در مورد اینکه احتمال دارد تیمش با تیم ملی بزرگسالان بازی کند خاطرنشان کرد: روی این موضوع تأکید دارم که تمامی تیم‌های ملی در هر رده‌ای برای یک هدف کار می‌کنند که آن هم بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران است. اگر بازی تدارکاتی ما با تیم ملی بزرگسالان بتواند کمکی باشد به تیم بزرگسالان، این کار را می‌کنیم و تمام هدف‌مان کمک به تیم بزرگسالان است. سرمربی تیم ملی امید در رابطه با اینکه آیا این بازی به تغییر برنامه های تیمش منجر می‌شود؟ اظهار داشت: طبیعتاً این تغییر به وجود می‌آید. این بازیکنان یک هفته به صورت صبح و عصر بازی می‌کنند و قرار بود چهار روز بازیکنان استراحت کنند، اما اگر قرار باشد یکشنبه بازی کنیم، بازیکنان به تهران بازمی‌گردند و در اردو می‌مانند. خاکپور در رابطه با این صحبت حبیب کاشانی که اعلام کرده برخی از بازیکنان این رده سنی تا به حال در اردو حاضر نشده‌اند و آیا تیمی که در جزیره کیش بوده نفرات اصلی را تشکیل نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم 2 اردوی چهار روزه را درنظر داریم که در یکی از آنها بازیکنانی از لیگ برتر که دقایق زیادی به میدان رفتند و در رده سنی امید هستند را بررسی کنیم و در بار دوم بازیکنانی که این شرایط را در لیگ دسته اول دارند بررسی می‌کنیم. در پایان این 8 روز از بین این بازیکنان و نفرات حاضر در این اردو، تیم نهایی را تشکیل می‌دهیم تا تمامی نفرات را بررسی نکنیم نمی‌توانیم بگوییم کدام نفرات جزو اصلی‌ها هستند. همه را بررسی می‌کنیم تا روزی پیش نیاید تا بخواهیم غبطه اینکه چرا همه بازیکنان را بررسی نکردیم را بخوریم. وی در پایان در مورد شرایط اردوی کیش گفت: اردوی بسیار خوبی بود، باز هم از همه مسئولان ورزش کیش که این امکان را دراختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنیم، به دنبال شناخت بهتر از تیم بودیم و به این هدف رسیدیم. هوا و امکانات بسیار خوب بود. آرزو می‌کنم ورزش کیش بیش از امروز پیشرفت کند و باعث افتخار کشور شود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 22 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)
با مخالفت سرمربي ملوان، انتقال مهاجم اين تيم به فولادخوزستان منتفي شد. [انتقال رافخايي به فولاد منتفي شد] به گزارش "ورزش سه" از فارس، باشگاه فولاد خوزستان درخواست جذب سیدجلال رافخایی را به باشگاه ملوان ارائه کرد و قرار بود این بازیکن با سید ایمان موسوی بازیکن فولاد خوزستان معاوضه شود. طی جلسه‌ای که در باشگاه ملوان در رابطه با این مسئله برگزار شد، فیروز کریمی سرمربی ملوان نسبت به حضور رافخایی اعلام نیاز و با جدایی ابن بازیکن مخالفت کرد. بدین ترتیب، رافخایی در ملوان ماندنی شد و قضیه انتقال او به فولاد منتفی است.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 15 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)
تيم ملي اميد فوتبال ايران در دومين ديدار دوستانه مقابل منتخب اميدهاي کيش به پيروزي رسيد. [دومين پيروزي تيم اميد در جزيره کيش] به گزارش "ورزش سه" از فارس، تیم ملی امید فوتبال ایران و منتخب امیدهای کیش در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند. تیم ملی امید ایران در این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های ایران در دقیقه 30 توسط محمد ستاری، وحید حیدریه دقیقه 80 و میلاد محمدی دقیقه 90 به ثمر رسید. این مسابقه به صورت یکطرفه از سوی بازیکنان تیم ملی انجام می‌شد و در 30 دقیقه پایانی بازی حملات همه‌جانبه‌ای را روی دروازه منتخب کیش تدارک دیدند. کادر فنی قصد داشت با تدارک حملات فراوان تاکتیک‌های هجومی را مرور کند. محمدرضا اخباری‌شاد، صائب محبی، آرام عباسی، یوسف وکیا، محمدعلی فرامرزی، محمد ستاری، امیرحسین امیری، فرشید اسماعیلی، محمد حسین‌پور، محمدامین حسینی و مرتضی آقاخان در ترکیب اولیه ایران حاضر بودند. حدود 150 هوادار از این مسابقه دیدن کردند. * حسین جلالی معاون ورزشی کیش در ورزشگاه حضور داشت. همچنین پازوکی رئیس هیأت فوتبال کیش هم از تماشاگران ویژه این دیدرا بود.
ابوالفضل اسماعیلی بازدید : 18 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)
نيمار، ستاره بارسا، تاييد کرد که کريس رونالدو و ليونل مسي يک سر و گردن از ساير بازيکنان دنيا بالاتر هستند و رسيدن به آنها کار ‏راحتي نيست.‏ [نيمار:نميدانم به خوبي رونالدو ومسي ميشوم يانه] به گزارش "ورزش سه"، نیمار که در تابستان 2013 به بارسا پیوست، امسال هم در فهرست نهایی نامزدهای توپ طلا قرار ندارد. او ‏که به تازگی کاپیتان برزیل شده، نمی داند که می تواند به سطح دو فوق ستاره حال حاضر فوتبال دنیا برسد، یا نه.‏ او به خبرنگاران گفت:" نمی دانم هرگز به خوبی مسی و رونالدو می شوم یا نه. آنها در حال حاضر از همه بازیکنان دیگر دنیا بهتر ‏هستند. مقایسه شدن با آنها دشوار است. تنها امیدوارم که بتواند پیشرفت کنم و هر روز بهتر شوم."‏ نیمار همچنین در مورد دوران حضورش در بارسا صحبت کرد و گفت:" تطبیق پیدا کردن با شرایط جدید نیاز به زمان دارد. من هر ‏روز و هر فصل بهتر می شود. فکر می کنم بازی در اروپا تجربه خوبی است. من از بازی در سانتوس راضی بودم اما به دنبال یک ‏شانس دیگر بودم؛ یک چالش بزرگتر و امیدوارم همچنان از بازی کردن لذت ببرم."‏ نیمار در مورد سال 2014 هم صحبت کرد و گفت:" سالی بود که من چیزهای زیادی یاد گرفتم. فراز و نشیب هایی داشتم. می دانم که ‏باید سطح بازی ام را بهتر کنم و نمی توانم در باد موفقیت ها بخوابم. باید بهتر و بهتر شوم. این درسی است که از سال 2014 گرفتم."‏

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 3,066